Sooool,sooool,soool !

Jaha ännu en ny dag med strålande sol,molnfri himmel och underbar värme ! Jag älskar verkligen detta väder samtidigt som man håller på att krevera i värmen men de är det värt ! Jag slutar 9:45 så det är bara några timmar kvar sen ska jag hem och vila lite, har inte sovit så många timmar i natt, vi ska iväg och försöka hitta ett vardagsrumsbord oxå så det återstår att se vad vi kommer hem med.

Sen kanske jag ska hem till Ia en sväng och kolla till henne, stackarn fick ju en spricka i foten när hon rasade på vår altan i Lördags så nu hoppar hon på kryckor och är halvtids sjukskriven !

Annars händer det inte så mycket mer idag, i allafall vad jag vet just nu men man vet ju aldrig dagen har ju precis börjat .


Min träning ligger lite på is just nu, har inte riktigt någon tränings lust när värmen är så här hög men jag ska snart komma igång med de oxå, det lovar jag !

Vad har ni andra för planer för dagen ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0