Trevlig Midsommarafton !

Så har den stora dagen kommit som jag har förberett för och jag hann klart allt med en timme till godo, bra jobbat va??
Nu ska bara maten fram, koka potatis, steka köttbullar, prinskorv, koka ägg, lägga fram all lax och sill, fylla välkommsdrinkarna och dekorera färdigt tårtan som jag inte riktigt vet om det är lite för tidigt för än så den väntar jag lite med.

Så det är väl dax att sätta igång snart med allt det andra, så allt är färdigt och ätbart tills gästerna kommer, jag måste faktist erkänna det att jag tycker det är jätte kul att vara värdinna och fixa & dona allt, dock är inte allt som behövs göras innan så roligt men det gick smidigt. Mattias fick utrymma huset, då gick det lite fortare.

Nä,dax att sätta igång !

Sköt om er idag och njut så mycket som ni bara kan !


Kraaam på er !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0