Urpumpad som få !

Idag har jag och JohnJohn umgåts, han var snäll och körde mej till Coop och systemet och sen bjöd jag på pastasallad här hemma, så det var trevligt !

Lite senare trotsade jag regnet och promenerade upp till gymmet för ett styrkepass och 75 minuter intensiv spinning, det var riktigt jäkla skönt kan jag lova ! Efter passen passade jag på att ta en solning oxå och det var riktigt skönt !! Så nu känner man sej lite fräsch igen !

I morgon blir det inge träning för då ska jag först träffa Catta och sen ska jag jobba så nästa träningspass blir på Fredag om jag hinner för jag har bokat en klippning oxå men det är inte förrän kl 12 så jag kanske hinner upp till gymmet innan dess och sen promenera direkt till frisören efter det,ja det kan ju funka !

Shit så trött jag är nu så jag funderar starkt på att krypa till kojs, så man är lite trevlig i morgon i allafall !

Sov gott gott folk !


Kramar i massor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0