Världen är bra liten !

Det blev spinning ikväll ändå ( tack vare att Mattias peppade iväg mej =) vilket jag var väldigt glad över när det var över, då undrar man lite varför man tvekade från början eller hur ??=) Sen körde jag lite mage, men det var så väldans mycket folk där uppe så det var knappt så man fick plats att vara nånstanns.

När jag var på väg därifrån så sprang jag ihop med en kille/man som kommer ursprungligen från Vansbro och vi var med i samma församling under några år och det sista jag hörde från han var när han var utomlands och jobbade i mellanösten, men nu visade det sej att han hade bott här nere i 2 år tillsammans med sin fru och vi tränar på SAMMA GYM, hur liten är världen egentligen !??!? Ni kan ju gissa hur chockad jag blev när jag mötte han i trappan !!
Jätte kul var det i allafall och jag antar att vi kommer springa på varandra fler gånger oxå.

I morgon har jag tänkt att köra 30 minuter spinning och 45-60 minuter styrka ( beroende på hur mycket folk det är )

Resten av kvällen blir otroligt lugn för i morgon har jag tänkt att fixa ute i trädgård hela dagen, för det behövs verkligen rensas nu !! Ush,det ser fruktansvärt hemskt ut nu i alla rabatter ! Men man kan ju inte hinna med allt, så är det ju bara...

Ja just de ja, jag höll ju nästan på att glömma att berätta vad vi har gjort idag !! Jo,vi har köpt en ny soffa på IKEA som kommer om lite mer än 2 veckor, så snart behöver man inte trängas längre...åååå så jag längtar, inte för att det inte är mysigt att ligga nära Mattias men ibland vill man gärna ha lite utrymme ( om man säger så =)

Hörs i morgon gott folk ! Hoppas ni alla har haft en kanon dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0