Vem är du för mej ??

SÅ HÄR KÄNNER JAG FÖR DEJ !  

* Du får mej att vara glad ...

*  Jag är stolt över att få vara din andra hälft ...

* Jag gläds när du kommer hem ...

* Jag fäller en tår när du åker ifrån mej varje gång  ...

* Du bär mej när jag själv inte orkar stå upp ... 

* Du får mej att känna mej trygg när jag behöver din axel att gråta på när jag inte orkar gråta själv ...

* Du är en person som jag inte behöver visa mej stark för hela tiden ...

* Du är en person som jag kan visa mitt rätta jag utan att vara rädd för att bli lämnad ensam ...

* Du är en person som jag kan skratta ihop med varje dag ...

* Du är en person som jag kan få dela mina erfarenheter med ...

* Du är en person som man kan glädjas tillsammans med varje dag ...

*  Du är en person som jag vill åldras tillsammans med ...

* Du är en person som jag vill bilda min familj med ....

DU ÄR HELT ENKELT DEN SOM JAG ÄR MENAT ATT DELA HELA MITT LIV MED OCH DET FINNS INGEN SOM JAG HELLRE SKULLE  VILL GÖRA DET MED ÄN MED JUST DEJ

DU ÄR MITT ALLT, MITT SYRE, MITT HJÄRTA OCH MIN LÄNGTAN ! HADE DU INTE FUNNITS I MIN NÄRHET VARJE DAG HADE JAG GÅTT UNDER OCH INTE ÖVERLEVT EN ENDA MINUT !

JAG KOMMER ALLTID ATT ÄLSKA DEJ OCH JAG KOMMER ALLTID ATT LOVA DEJ FULL TROHET SÅ LÄNGE DU VILL HA MEJ !

PUSS PUSS TILL DEJ SOM HAR MITT HJÄRTA I DIN HAND !


Kommentarer
Postat av: emma

så vackert du skriver om mig gumman ;) hihih nä men ärligt han ska vara glad över att han har en så fin kvinna vid sin sida!

2009-06-22 @ 00:09:50
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0