En riktig slö dag...

Idag hade jag tänkt att gå upp och träna eller i allafall ta en promenad till gymmet och sola men istället så kröp jag ner i sängen efter frukosten och kollade på Yes Man.. (. FY MEJ ), den var jätte bra föresten, verkligen typiskt Jim Carey men samtidigt så visade han en liten annan sida av sej själv oxå, värd att se i allafall för er som inte har sett den än !

Men visst är det skönt att få ha såna här dagar då man inte behöver gör nånting alls ( Om man inte vill =) ??  Eller jo, jag har strykit tvätten och så ska jag springa ut till brevlådan snart och hämta posten som jag antar ligger väntar och ikväll kl 19 är det vägmöte men förutom det så har jag en helt LEDIG DAG  !! =)

Tyvärr kommer jag inte åt mina bilder för det är visst någe jäklans knass med den andra hårdisken som "skulle vara sååååå bra "  ( och  trots att Mattias hade kollat på den och då var det minsann inget fel på den.... =(  men  Therese ska hjälpa mej när vi ses nästa gång och Pimpa upp bloggen lite så tills dess så får ni försöka stå ut med den här aningens tråkiga front och jag tackar för ert tålamod !=)

Hmm,vad gör ni alla andra idag då?? Någe skoj på tapeten ?? Jag funderar faktist på att gå och lägga mej igen men det hade varit en aningens tråkigt kanske så jag får hålla mej till ikväll istället, haha !

Nä,dax att ta och sprinta ut och se vad brevbäran kom med idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0