Fika och vägmöte

Nu på eftermiddan kom Mattias mamma förbi på en fika så det var trevligt, de var länge sen nu vi sågs tyvärr... Och snart ska jag iväg på Vägföreningsmöte, det ser jag inte alls fram emot men eftersom Mattias inte är hemma denna vecka så måste jag gå, aja förhoppningsvis så är det över på ett nafs, hehe . 

Annars så har dagen varit otroligt slapp men oxå otroligt skönt ! I morgon ska jag jobba så då får man något att göra igen, det var ju meningen att jag skulle promenera upp till gymmet och köra pump eller bara sola men det blev tyvärr inget av verken det ena eller det andra.

Vad gör ni andra ikväll då ? får hoppas att ni gör något trevligare än att sitta och lyssna på massa ointressant info om en väg,hihi !

Nä,lär mej göra i ordning mej nu eller i allafall göra rent glasögonen så man ser lite städad ut !

Hade !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0