hur tråkigt kan man ha ????

Alltså nu har jag så tråkigt så jag nästan ska kunna tvätta fönstrena bara för det för tillfället är en aning roligare men så kul tänkte jag inte ha, haha ! Men jag förstår inte hur man kan vara så uttråkad som jag är just nu,det är ju helt galet ju ! Egentligen har jag inge lust att gå och jobba heller men då gör jag ju ändå nånting. Jag borde gå ut och börja agera mullvad i vår trädgård för det är en del rabater som ska grävas fram men det har jag inte riktigt tid med heller.... shit,vad ska man ta och hitta på ??????  Jag antar att jag inte hinner dra igång med några stora projekt så det får väntas med tills i morgon, vad skööööönt ! haha !!

Den här bloggen LOVAR JAG  att jag inte ska radera eller göra nånting annat knäppt med utan känner jag att jag bara behöver en brejk ett tag så ska jag bara låta den vara och sen komma tillbaks igen och sen måste jag börja lära mej att inte lyssna på allas åsikter om vad man ska ha och inte ha på Internet, DET ÄR DET VIKTIGASTE ! Att man lär sej att vara stark och sila ut det som är bra och dåligt, tyvärr är jag inte så bra på det utan fortfarande väldigt lätt påverkad men jag jobbar på det !


ÅÅÅÅ,vad gott en kopp tea hade varit nu ... ska nog gå och göra mej en till kopp !

Heja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0