Sovmorgon och sen jobb

ÅÅÅÅ, idag hade jag lite sovmorgon, det var riktigt skönt ! Visserligen så har jag drömt väldigt konstigt och farit runt i sängen som en ångvält. Först drömde jag att Mattias hade dragit iväg och jobbat eller spelat golf och varit borta jätte länge, sen kommer han hem och börjar tvätta bilen utan att berätta vart han hade varit vilket jag då blir asförbannad för jag hade minsann städat heeela hemmet själv och nu skulle han inte ens visa mej lite uppmärksamhet när han kom hem... hmmm ush,hemskt dröm !

Den andra drömmen handlade om att jag först var på mina föräldrars sommarbåtplats i Trosa med ett gäng personer ( fråga mej inte vilka dom var för det har jag inge anning om =) i allafall, vi badade och hade det jätte trevligt sen helt plötsligt så var vi tvungna att åka iväg nånstanns varpå vi hamnar uppe på en höjd med trätrappor och det var otroligt smalt och helt plötsligt var vår katt Skrållan med oss, så henne var jag tvungen att se till så hon inte ramlade ner sen trängde vi ihop oss på en smal plattform alla fyra och åt en picknick....

Alltså ibland kan man ju undra vad ens drömmar betyder, jag vet inte med dej men oftast så brukar jag komma ihåg vad jag drömmer och de är kanske både positivt och negativt .

Aja,nu kom jag av mej igen, sorry ... Anyway, i eftermiddag ska jag jobba men slutar 9:45 i morgon bitti så det funkar =)
och i morgon MÅSTE JAG TRÄNA !!!! För nu har jag inte tränat igen på säkert en vecka,illa illa ! Så i morrn blir det alltså 1 timmers Spinning, Torsdag Spinning, Fredag spinning och Lördag....daré SPINNIIIIING !!  Haha ! Nä,men spinning är ju avslappnade och otroligt roligt  =)

Nä,nu ska jag gå och försöka få i mej lite frukost.

Ha en trevlig dag alla glada !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0