Välkommen till min blogg!

Jaha,detta blir då mitt tredje försök att hålla min blogg vid liv men eftersom jag är ganska impulsiv och agerar oftast innan jag ens har hunnit tänka klart så kan jag inte avlägga några stora löften men jag ska göra mitt bästa för att inte hamna i återfall,haha !

Egentligen älskar jag att skriva av mej för att detta gör att man tänker klarare över saker och ting men oxå för att jag älskar att dela med mej av vad som händer i mitt liv och min vardag.

Som ni alla kanske förstår av det nya namnet att döma så försöker jag och Mattias att bli gravida men eftersom detta är lite privat samtidigt så kommer jag inte att skriva allt för mycket om det innan vi plusar + men min underbara vän Therese kom med iden att den här bloggen skulle heta så här och jag tyckte oxå att det var lite roligt så...,hehe =)


SÅ VÄLKOMMNA IN OCH AVLÄGG GÄRNA EN KOMMENTAR PÅ VÄGEN UT .... ! =)



HEJ HEJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0