Stolt att få vara den man är !

Nu på förmiddan har jag hunnit med ganska mycket, jag har strykit och varit och handlat hem lite råvaror så nu är kylen full igen. Så till lunch blir det blodpudding ! jag älskar verkligen blodpudding, det är en sån rätt som man har ätit ända sen man kan minnas plus att det sen är jätte gott och otroligt nyttigt, mycket järn i detta ! Men jag har även hört dom som aldrig kan tänka sej att äta det vilket jag kan tycka är väldigt synd för dom går verkligen miste om något otroligt gott !

Ikväll är det hårdträning igen, och jag har ökat på mitt program lite så innan bodycombat så ska jag köra 30 minuter spinning, 30 minuter powermind * ( powermind är en träningsform där man fokuserar sej mycket på rygg,mage och bål*) jag har faktist aldrig kört det förrut men har varit på väg flera gånger, så det ska bli väldigt spännande, efter det så har jag en halv timme tills nästa pass så då får jag vila lite och stretcha kanske, sen är det ÄNTLIGEN dax för BODYCOMBAT ! Spännande, spännande ! Får se sen hur man mår ikväll dock,haha det visar sej ! =)

Ni andra kanske tycker att jag bara skriver om min träning eller att det kanske kan uppfattas att man skryter men det är verkligen inte så det är menat utan jag är bara så otroligt stolt över mej själv och jag vill gärna dela med mej av mina framsteg för för bara ett år sedan så var jag ( i mina ögon ) överviktig, jag drack nästan daglig alkhol, rökte säkert 1 paket om dagen, åt bara onyttigta grejjer och trots att jag visste att det jag gjorde var hemskt dåligt för både mitt självförtroende och för min kropp så kunde jag inte sluta, men det var en dag i Oktober förra året som jag bestämt mej  för att jag ville inte se ut så här längre, det var helt enkelt inte jag som var i den kroppen ! Plus att det var en gång i mitt liv som jag var jävligt vältränad och de är dit jag vill komma igen, dock kanske det kommer ta lite längre tid eftersom man är äldre och för att man hade gått ner sej så grovt, men jag ska lyckas och jag ska fixa detta med bravur , så är det bara !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0