Äntligen helg !

Så där ja, nu har jag äntligen jobbat klart för denna vecka så nu ska jag bara njuta resten av helgen med träning, solning och grillning ! Visst låter det som en riktig drömhelg ??=) Mattias kommer hem i natt oxå, ska bli såå skönt att få hem han igen, har verkligen kännt mej nere den här veckan trots att man har jobbat, tränat och hållt ställningarna. 

Så här kommer min kväll se ut i allafall....




..... fast inte allt för mycket av denna sort för jag ska upp och träna i morgon igen men några glas skadar nog inte, har även tänkt att äta kycklingpastan från igår oxå, mums !

Vad gör ni ikväll då ? hoppas ni får en mysig sådan i allafall =)

Nä,nu ska jag duscha och hoppa i lite andra kläder !

Hejs svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0