Äntligen leeedig !

Nu är  min extremt långa arbetshelg över och det känns verkligen inte fel ! Efter jobbet var det dax för det APT-mötet och det gick över förväntan bra får jag nog lov att säga. Mina semsterveckor är nu spikade och det känns jävligt skönt ! Så en vecka ska jag upp till Sthlm och en vecka ska jag vara hemma och bara njuta, får se om jag kan få med mej mamma & pappa ner hit nåt oxå..

Just för tillfället har jag Michas plastpappa Sören här som håller på att fixar med vår el som inte är så värst smart draget igenom vårt hus, riktigt skönt att få detta gjort ! 

Ikväll ska jag SPINNA !! Åååå så jag tok längtar !! och i morgon ska Emelie komma hit så vi ska grilla och äta massa gott hela dagen ( får hoppas bara att vädret är finfint ) Jag ska baka en kladdkaka i morgon oxå, rosén stor på kylning och fläskfilén ska tinas under natten, sen är det bara att njuta resten av dagen !

Men tyvärr hade jag dragit på mej ett extra jobbpass på Onsdag ( det hade jag helt glömt bort ) men då är jag istället ledig Torsdag - Fredag där jag annars skulle ha jobbat :o) så jag blir långledig till helgen ... inte illa,inte illa ! :o)

Så här ser mitt träningsschema ut förersten för denna vecka :

I dag: Spinning 45 min

Onsdag: Spinning 30 min + Promenad

Torsdag: Stryketräning + konditionspass

Fredag : Spinning 60 min

Lördag: Spinning 45 min + 45 Styrketräning

Och jag ska verkligen hålla detta oxå, för detta ska jag fixa nu det bara är så !!

Wish me luck !

Nä,nu ska jag gå och sätta på en kopp kaffe till Sören så vi hörs efter träningen om jag inte har somnat på vägen hem från gymmet,haha ! :o)

Hoppas  ni har en underbar dag i solen !

Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0