Back on track !

Igår promenerade jag upp till gymmet ( trots att bilen var hemma =) för att först träffa Fredrik då vi mäte kroppsfett, gjorde ett konditionstest och pratade lite om kosten, så nu kommer jag inte träffa han förrän till hösten igen och det känns faktist lite tråkigt., han  ska bara räkna ut hur/om mycket jag har gått ner, sen kommer domen, ush är riktigt närvöst tänk om man i har gått ner nånting..... shit så besviken man skulle bli då ! När vi var klara så var klockan runt kvart över 6 så jag passade på att köra 45 minuters styrka innan spinningen skulle börja, så när jag kom hem igen var jag helt slut i kroppen !
 
Det känns jätte skönt att ha fått lite extra peppning igen och lite extra motivation så jag räknar med att jag kommer kunna överleva på detta ett tag nu. I kväll ska jag pröva BodyCombat för första gången, det ska bli riktigt spännande ! Jag frågade Fredrik igår vad det var och han sa det att det är som Bodypump så man ska inte slå emot någon utan man kör själv inför en instuktör till musik, så jag tror det kan passa mej alldeles utmärkt ! Just i denna träningsform fokuserar man mycket på smidighet och styrka och eftersom jag inte äger något av dessa två så kan detta pass bli riktigt intressant,haha !

Jag hade även tänkt att spinna i morgon men jag ska jobba i morgon kväll oxå så jag skiter nog i det för det blir så stressat sen ska jag spinna på Fredag och Lördag oxå och jag har lovat mej själv att inte träna mer pass än 4 i veckan så det får jag försöka hålla.

Men jag älskar verkligen träningen och man mår såååå mycket bättre än vad man gjorde förrut, det är verkligen en jätte skillnad på mej nu och hur jag var för bara ett år sen, ush så dåligt man mådde när man såg sej i spegel ! Visserligen är jag inte nöjd än på långa vägar man jag har ju kommit en bit på väg i allafall ! Och ibland behöver man ge sej själv en high-five för trots allt så är det ingen annan som gör detta grovjobb åt en, eller hur ?? 

Idag ska jag stryka lite sen iväg och handla lite mat, annars kommer jag mest ligga i solstolen och avnjuta en bra bok, vi höres gott folk ! 

Kraaamar på er i massor ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0