Crosstrain, shopping, städning och smyckeparty

I morse vaknade jag strax efter sju och eftersom jag redan igår bestämde mej för att åka upp och träna tidigt så kändes det inte så jobbigt att stiga upp trots att det blev en sen kväll igår. Jag körde 30 minuter Crosstrain och 30 minuter styrka, egentligen hade jag behövt kört 30 minuter till men jag hade bokat en solning strax efter nio så det får bli en sväng upp i morgon igen och köra ett nytt pass för i helgen så kommer det inte hinnas med eller orkas med någon träningsaktivitet för jag har en långhelg nu ( ush,känner verkligen inte för att jobba ) men och andra sidan, när gör man det ??

Nu ska vi snart åka iväg till Backaplan för att Mattias ska handla lite kläder ( och det är verkligen inte för sent kan jag lova :o) ! Efter det måste jag hem och städa lite för nu ser det ut som kriget på golven ! Och ush sicket jäklans väder det är idag då ! Det spöregnar , jag tror det till och med är mer än det som föll igår !

Senare ikväll ska jag hem till Helen på smyckeparty, det ska verklligen bli jätte spännande för det har jag aldrig varit på förut och jag kan ju erkänna  att jag inte är det smycksammaste personen heller, dels för att jag inte har några riktigt fina smycket eller jo det har jag föresten men dom är för fina för att användas i vardagen och sen för att jag är så dålig på att komma ihåg att sätta på mej dessa vackra skönheter, så det kommer bli spännande att se vad hennes vän Linda har att erbjuda ! Jag berättar mer senare ikväll vad/om jag hittade något som föll mej i smaken, men det kommer jag säkert att göra,hehe !

Vad gör ni andra idag då? hoppas ni har bättre väder än vad vi har !

Vi hörs,kramar till er ALLA !

Kommentarer
Postat av: emma

ja ja tyckte att min ide va ganska bra:)

2009-05-07 @ 12:16:28
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: emma

haha jadu som ja skrev är även jag skitdålig på att kommentera,lixom inte alltid man hinner:)

ja läser faktiskt din blogg ofta oxå, ja måste ju hänga me i ditt liv;)

fasen va du e duktig me din träning önskar att du kunde smitta av dig lite:)

2009-05-07 @ 22:53:27
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0