Dålig träningsanda kanske ????

Jag hade ju förberett mej på att gå upp och träna när jag kom hem från jobbet men när jag väl hade kommit innanför dörren, tagit av mej skorna så kände jag att " Nääää,jag orkar inte gå upp nu " min träningsanda dog helt enkelt. Hemskt tråkigt när sånt händer och det är ju i såna situationer som man verkligen ska maka sej dit men nu hör ju oxå till saken att det regnar ute, det är kallt, jag var kall när jag kom hem, hungig och så pressade jag i mej en liten bit kladdkaka som blev kvar sen i förgår... USH, FYYYY MEJ SÅ KASS JAG ÄR !! Men jag ska spinna i morgon och på Lördag så jag får väl ta igen det extra mycket då förmodar jag.

Så istället för att vara duktig på gymmet idag så ska jag vara en softpotatis och ligga i soffan och kolla på den där romantiska komedin ( som jag förövrigt inte kommer ihåg namnet på förtillfället =) men jag återkommer om det efter filmen, sen upptäckte jag att mjölken var dålig idag, igen.... alltså, det är väl inte rötmånad än va ???? Vår mjölk blir dålig i rasande tempo hela tiden och jag kan inte för mitt liv förstå varför !! Aja skitsamma, jag måste i allafall kanske promenera ner till ICA och köpa 1 Liter mjölk,  jag tror att det räcker ...

Så dax att sätta fart ! Städningen får jag fixa i morgon när jag inte är så förbaskat trött som jag är nu :o)

Vi hörs,Kraaaam !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0