en avslappnad dag med mycket fart och fläng

Idag har vi varit ute på språng hela dagen, först åkte vi upp och åt lunch på golfen sen iväg till Frölunda så Mattias kunde hämta några tillbehörigheter till golf- GPS ´en sen vidare iväg till Eriksberg för att titta på det berömda Göteborgsvarvet som går av stapen varje sommar, den som kom på den idéen att folk frivilligt skulle springa 2½ mil på endast asfallt var ju väldigt rolig, hehe ! Jag själv kan inte för min innersta fantasi förstå verken vitsen eller det roliga med det men tydligen så finns tjusningen där eftersom flera tusen springer varje går,själv skulle jag aldrig drömma att utsätta min arma kropp för denna pina, haha !

Efter Eriksberg åkte vi till Bauhaus och köpte torkvindel, en till dynlåda, ytterlampa och några nya lås som Mattias försöker sätta upp nu, så får se hur det blir, men dom kommer nog bli kanon bra.

Ikväll har vi tänkt att grilla men det ser ut som det ska börja regna när som helst så jag vette tusan om det blir någon grillning... men försöker fortfarande hålla modet uppe, som sagt än finns det ju hopp hehe=)

Vad gör ni andra ikväll då ? Det är melodifestivalen.... Igentligen har jag ingen lust att se på skrället men man blir väl så illa tvungen ändå.... suck !

Aja, vi hörs senare !

Ha en fortsatt trevlig Lördag kväll !

Kommentarer
Postat av: emma

haha varför springa när man kan gå??? å varför gå när man kan sitta i solen??

om man har sol dvs moahahahaha;)

2009-05-16 @ 19:20:06
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0