En riktig mysig dag i stan !

Efter städningen och duschning så var det dax att dra sej in till stan och träffa min egna sötnos Emma ! Det var ganska lång tid sen vi sågs sist så det blev ett kärt återseende.

Vi gick till en pub inte långt från Brunnsparken där dom serverade en jätte god Buffé med lite olika smått och gott, dock var salladen inte så god så där blev det att peta undan det som smakade urk.

Efter lunchen så gick vi upp till kanalen och satte oss längs med sidan och tog en glas i den strålande solskenet ! Herregud sicken dag det har varit idag, helt galet nice ! Får bara hoppas att vädret håller i sej uppe i Sthlm oxå under veckan !


Emma







och så jag....












Nu ska jag strax börja traska upp till gymmet tyvärr börjar tröttheten kicka in men jag piggnar nog på mej under promenadens gång. Jag ska köra 60 minuters styrka och 45 minuters spinning så det blir lite över 2 timmars träning om man räknar in promenad dit och hem. Sen blir det att ta en dusch, äta lite kvällsmat och gå och lägga sej !

Nä, dax att sätta fart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0