En toppen dag !

Idag har jag varit hemma och haft Emelie här så vi har fikat, solat, grillat och bara haft det underbart ! Sören var här idag oxå och fixade med vår el så nu är det inte så mycket kvar, skönt det ! Det var jätte trevligt att ha Emelie här,vi har pratat massor om allt mellan himmel och jord, det var väldigt länge sen vi gjorde det så det var verkligen på tiden känns det som.

I morgon har jag tänkt att promenera upp till gymmet och köra styrka 1 timme och spinning en ½ timme sen iväg och jobba, det är egentligen meningen att jag ska iväg och jobba Torsdag - Fredag men en av tjejerna ville byta och det gör ju ingenting för då är jag långledig sen istället,det är ju inte helt fel =)

Ush, så trött jag är nu så det känns som sängen är nästa anhalt,hihi !

Hur har er dag varit ? gjort något kul ?

Sov sååå gott !

KramKram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0