En underbar dag med två underbara tjejer !

Idag har jag varit i Jönköping och hälsat på Therese, Mira & Micke ( fast Micke träffade jag bara en snabbis tyvärr för han jobbade hela dagen =( Men vi tjejer har haft en toppen dag trots det fruktansvärda tråkiga vädret som har varit, efter Therese och Mira hade hämtat mej på stationen så åkte vi till en klädesaffär för Therese skulle se om hon kunde hitta en sjal som hon hade sett tidigare, tråkigt nog så öppnade inte affären förrän en timme senare så vi bestämde oss för gå till ett närliggande Café där jag beställde en ost-och skinkfralla och en kopp varm choklad och Therese en kopp tea för vi skulle fika lite senare tillsammans med Malin. Malin är en tjej som jag lärde känna  under min tid i Dalarna, jag hade verkligen glömt bort hur otroligt rolig hon är och hur mycket man skrattar när man är med henne, helg galet mycket ! Malin är en jätte god tjej som har ett såå otroligt stort hjärta till allt och alla,tyvärr så sa vi nog inte hejdå ordentligt för hon träffade sin brukare på Cafet men jag hoppas att vi kommer ses snart igen !

Efter fikat med Malin som sagt så åkte vi hem till Therese  då hon bjöd på riktigt god GI-lunch som bestod av lasagne men inte på sånt vis som man vanligtvis gör det utan på grönsaker och lite annat smått och gott plus lite potatis och en jättegod grönsallad, riktigt mums var det ! Väl efter lunchen så tog vi tag i min bloggdesign så nu ser det ut så här istället, hoppas ni tycker den är fin för jag är super nöjd med den ! TUUUUSEN TAAACK VÄNNEN FÖR DIN OTROLIGA OVÄRDERLIG INSATS, DU ÄR MIN EGNA WEBBDESIGNER,HAHA !  Nu känns bloggen lite mer personlig och eftersom jag oftast skriver om min träning och allt vad som rör den så kändes detta helt rätt :o)

Hon blev jätte glad för presenterna och det var ju tur eftersom hon jobbar på Guldfynd och allt, haha ! för er som inte visste vad jag hade köpt så  gav jag bort ett pärlhalsband och matchande örhängen plus ett presentkort på Ginatricot.

Mira hade vuxit jätte mycket, blivit värsta stora tjejen och hon var inte alls blyg för mej heller trots att hon bara hade träffat mej än gång tidigare och då var hon bara halvåret ( tror jag =) Jag tog lite bilder på henne som ni kan se här...











Miras 1 års klänning,visst är den söt ?! :o)





Underbara finfina flickor !




Ååå,vad jag saknar er redan, får verkligen hoppas att vi ses i sommar igen vännen !

Så nu är jag hemma igen och är aptrött så det blir att äta lite kvällsmat och sen lägga sej i sängen för i morgon är det träning, städning och eventuellt köpa en trimmer till gräsmattan som står på dagsschemat.

Tack för ni är inne och läser, lämna gärna ett avtryck oxå det är alltid roligt !

Kraamar till er alla !

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack själv för igår. DEt blev en toppen födelsedag tack vare dej. Hoppas vi ses snart igen. O tack för mms bilden. Super kul. Fina bilder du lagt upp på sessan också. Kraaaam

2009-05-07 @ 08:30:08
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0