Färdig för avgång !

Nu på morgon har jag klippt gräsmattan och packat det som jag kan tänkas behövas under Sthlmsvisiten och det blev en del..haha jag är sååå otroligt kass på att packa så det slutar med att hela garderoben får följa med på resan ( för man vet ju aldrig vad man kan tänkas behövas,eller hur ?=) Och naturligtvis så kom rödastrået idag oxå, TACK SÅ VÄLDANS MYCKET FÖR DET ....NOT ! Så det blir att packa ner lite bindor och tamponger oxå, det är tur att den bara varar i 4 dagar...


Den här väskan blev det...




...... hmm undrar om det här räcker i 5 dar ??



... aja det får lov att räcka i allafall...



... träningsväskan måste ju naturligtvis med !!

Så där nu ska bara hygienartiklarna i sen är allt packat !



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha mes de finns ju massa plats kvar ju! man kan ju inte åka me halvtom väska ju :)

2009-05-26 @ 16:10:20
Postat av: emma

hihi den förra kommentaren kom från mig...

2009-05-26 @ 16:11:03
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0