full fart framåt

idag har jag varit riktig duktig, först var jag upp till gymmet och körde 1½ timme styrka sen masade Mattias med mej upp till golfen så vi gick 10 håll i konstant motvind ( kändes det som i allafall ) så i natt kommer man säkert sova riktigt gott . 

I morgon ska jag köra 30 minuters spinning och 60 minuter styrka eftersom jag inte kommer kunna träna på Onsdag för då ska jag till Jönköping och hälsa på familjen Nordquist, åååå så kul det ska bli ! Sist vi sågs var i höstas så det är verkligen på tiden att ses nu ! Therese fyller 25 år oxå på Onsdag, så i morgon ska jag in till stan och gå på fördelsedagspresent-jakt, får verkligen hoppas att jag hittar någon bra ! Men jag tror att jag vet vad jag ska köpa nu så det kommer nog inte bli så svårt ( får jag hoppas i allafall :o)

 * 'Shit, jag måste komma ihåg oxå att ta med kamran och filmen som therese ville se oxå, ni får jätte gärna påminna mej  ! *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0