Grillmys och bilaffärer

I går var jag först upp och spinna sen iväg och uträtta massa ärenden, jag hittade en bikini föresten som jag inte riktigt kan ha än men så småningom så kommer jag säkert i den .

På kvällen grillade vi, jag hade gjort en smaskig potatisgratäng som tyvärr blev lite torr men den var ändå ätbar och Mattias grillade köttet, lite tomatsallad blev det oxå... =)

Bilen rök igår oxå så det var hemskt tråkigt men men så kan de vara ibland... 

Idag ska vi åka och kolla om vår gräsklippare är klar sen kanske det blir ett mobilköp, jag är nämligen ute efter en ny mobil men jag vet inte riktigt än vad jag vill ha så jag får återkomma i denna fråga =)

Vad ska ni andra göra idag ? solen verkar titta fram oxå, det är nice de ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0