I´m loving It !

Ikväll har jag varit upp till gymmet och kört styrka 60 minuter och spinning 45, alltså det är en såååån underbar känsla när man har betat av alla passen och svetten bara rinner om en och man känner mjölksyran kicka in, DÅ har man verkligen gett ALLT !!

Min träning är allt för mej, jag börjar nästan känna mej som jag gjorde när jag tränade som allra mest och den känsla slår ALLA känslor i världen, det lovar jag er !! Dock vet jag att jag har en otroligt lång väg kvar tills jag kommer vara nöjd om jag ens någonsin kommer vara nöjd ( det tvekar jag på ) men och andra sidan ska man aldrig vara nöjd, eller vad tycker ni ? Men jag vill inte bli för smal utan jag vill ha fina former, kurvor på rätta ställen och muskler som syns på ett attraktivt sätt inte som en bodybuildersbrutta ( för det kommer inte vara snyggt på mej, det lovar jag =) !  Men lyckas jag förvandla det fett jag har kvar som inte ska vara kvar och komma ner på 50 kilo så är jag super nöjd, så det är det målet jag strävar efter !

Jag kan dock inte förstå hur jag kunde glömma bort den här känslan i så många år som man får nu efter ett stenhårt pass, det är ju en sådan kick som jag har strävade efter förrut men det känns otroligt skönt att vara tillbaks på rätt spår igen och jag har sagt det för och jag säger det igen....JAG SKA NÅ MITT MÅL !

Nu måste jag kasta i mej nåt att käka och sen krypa ner i sängen, hoppas ni andra har haft en super dag !

Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0