Jobbdag

Jaha,ja idag eller rättare sagt ikväll är det dax för jobb igen efter 5 dagars ledighet men det gör inget för det regnar här, sånt är riktigt gött när man vet att man ska jobba 24 timmar och så tittar man ut och ser att det vräker ner, nice nice !

Träningen igår gick jätte bra, jag körde alla passen men Bodycombaten var verkligen tuff kan jag säga, men efter några pass till så kan man nog det där, för de var ju likadant när man skulle köra Bodypumpen första gången då stod man ju oxå som ett frågetecken i början. Combaten var mycket kondition, så man kände nästan hur kalorierna rann av en,haha !
Dock har jag inte så mycket träningsvärk idag som jag trodde att jag skulle ha, vet inte riktigt om det är positivt eller negativt.....

Jag frågade igår på Gymmet om jag fick ta lite kort där uppe så jag kunde få visa er andra vart jag hänger om kvällarna men tyvärr fick jag inte det, så det var lite tråkigt !

Men nu blir det ingen träning förrän på Fredag kväll då jag ska spinna 60 minuter med Pernilla och Lördag då är det 45 minuter spinning med Johanna, så det gäller att vila upp sej riktigt ordentligt nu haha !

Men träningen känns jätte bra och jag älskar varje minut på passen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0