Kärt återseende !

Tågresan gick jätte bra och jag hade fullt upp att sova,läsa och lyssna på musik så tiden bara rann iväg och föresten är det jävligt skönt att åka tåg, smidigt och bekvämt !

Pappa hämtade mej på Sthlm´s Central, åååå så kul det var att få se pappsen igen, heeeelt underbart !!! Så vi åkte förbi Huddinge på vägen hem för att gå på systemet ( så nu älskling finns det öl när du kommer hit ! =) Vi sprang på mamma oxå på bolaget så hon blev ganska chockad och se oss när vi kom insnubblandes,haha! När vi var klara där så åkte vi hem och började med middag, jag hade köpt med mej lite räkor, lax och lite annat så det var till belåtenhet .

Efter middan så gick jag över till Emelie ( min barndomsvän =) från många måna år sen, så det var jätte trevligt att få ses igen ! Hon bjöd på fika och vi satt och tjötade en bra stund innan jag skulle iväg till min gosigos vän Emma som jag inte har sett på 10 år, herre jävlar vad skumt det var att stå mitt framför henne och se henne rakt in i ögon efter så många år !! Speciellt när vi bara att pratat i telefonen dom senaste månaderna, heeelt jäklans galet  men såå jävla roligt !! Vi satt och kollade i gamla skolkataloger från förr, jööösses så man såg ut !!! HAHAHAHAHA !! Så i morgon är det jag som ska gå ner och rota fram alla mina kataloger från skoltiden och ta med mej dom på vår lilla middag på Fredag,hahaha ett sånt gott skratt vi kommer att få då !!

Nä,nu är det nog dax att sussa så man orkar med morgon dagen för då kommer det hända ännu mer skoj men mer exakt får i veta i morgon !

Sov gott !!

Pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja de va helt otroligt att äntligen få ses!

haha tar du me katalogerna på fredag e du dödens;)

2009-05-28 @ 02:52:45
Postat av: Linn

Va mysigt! Hoppas att du får det fortsatt bra i Tullinge. Hälsa Emma,

Linn

2009-05-28 @ 22:50:38
Postat av: emma

tack för hälsningen söta linn :)

snart ska vi ses allihop...inbjudan finnes på facebook :)

2009-06-03 @ 01:44:48
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0