Movietime

Igår var jag och Mattias på bio och såg Änglar och Demoner, den var helt okej faktist dock ingen sån film som jag känner att jag kanske måste köpa när den kommer ut som DVD dock. Tom Hanks, Stellan Skarsgård var otroligt bra ( det alla dom andra skådisarna oxå för den delen =) filmen höll med lite allt möjligt, action, drama och en anning komedi,som sagt... helt godkännd ! Mattias hade tagit riktigt bra platser oxå då vi satt ganska långt upp och i mitten så man slapp ha någon stor fett gubbe framför sig istället hade jag en kort smal tjej så sikten hade inte kunnat bli bättre !

Innan bion var jag upp och körde 60 minuter spinning och 45 minuter styrka, det kändes otroligt skönt efter ett sånt pass när man vet att man har pressat kroppen till det yttersta ! Jag hade tänkt att köra ett 45 minuters pass spinning idag oxå men det får jag hoppa för vi ska vara hemma hos Helen och dom vid 12 tiden och hämta mina smycken och spinningen slutar 11:15 men de är oki för det har blivit en massa 2 timmers pass denna vecka så jag kan dock offra detta pass.

Sen blir det att dra iväg till jobbet och Mattias åker till Norge i morgon så det kommer att kännas lite tomt och nästa gång vi ses kommer vara hos mina föräldrar.... ÅÅÅÅ, på Onsdag åker jag äntligen till Sthlm, sooom jag lääängtar !!!

Nä,dax för frukost !

Ha en trevlig dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0