Nya jeans kanske ??

Mina gamla jeans är för stora och sitter inte alls snyggt längre, jag skulle sååå gärna vilja ha ett pas nya, lite som stretch jeans, sånt är både snyggt och bekvämt.  Så jag undrar om JC kan ha öppet idag för dom har väldigt bra jeans plus att dom syr upp byxorna åt en, det är perfekt  !

Annars hoppas jag att jag kan åka och hämta mina smycken hemma hos Helen så jag får med mej dom upp på Onsdag och ikväll ska jag träna... 45 minuter styrka och 60 minuter spinning, det ska bli riktigt nice !

Vädret ser inte så bra ut heller så regn är nog och vänta under dagen, hemskt tråkigt ! men men det behövs  ju oxå...

Nä,dax för lite frukost !

Jag återkommer om hurvide det blev jeans eller inte..

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul med nya jeans. Lycka till med letandet. Kram

2009-05-22 @ 09:19:48
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0