Off to work

I dag är det meningen egentligen att jag ska vara ledig men en av tjejerna på jobbet behövde vara ledig så då fick jag lov att byta men det gör inte så mycket för sen är jag riktigt långledig från och med i morgon till på Onsdag nästa vecka, nice !
Det är ganska bra när man kan fixa så man är långledig på det här sättet, för när man väl jobbar så jobbar man verkligen och när man väl är ledig så är man ledig, perfekt de ! Det enda som jag kan sakna är det där att ha lite "normala" arbetstider som vanligt folk har men man väjer sej ganska fort med det man har.

Så i morgon ska jag träna efter jobbet, sen bara vara....åååå så jag älskar att bara vara ! Jag har föresten klippt gräsmattan idag men när jag skulle trimma så lossnade tråden så det får jag väl oxå ta tag i i morgon efter jobbet men det är lugnt .

Vad gör ni i dag då?

Ja,just de ja glömde ju att berätta det ! Om två veckor så kommer jag befinna mej hos mamma och pappa för jag ska till tandlläkaren på måndagen den 1 Juni, ni ska bara veta hur mycket jag längtar hem nu !! Det är helt galet mycket !! Så då ska jag träffa massa gamla klasskompisar och fotbollsvänner ! Sen blir det ju naturligtvis lite släkt oxå, men så kul det ska bli !!!! =)

Jag ska träffa Emma, Sara, mina kusiner och lite annat folk oxå så det blir några hektistka dagar men det är så det brukar bli när man väl kommer upp, får bara hoppas att syrran och Leia kommer ner oxå, får försöka få tag på henne i dagarna kanske... aja,det löser sej ! Det viktigaste är att man får komma heeeem !! I miss my hometown !! Stockholm i mitt hjärta !! =) Men Göteborg är helt okej det oxå,hehe don´t get me wrong !=)  NiceNice !

Nä,dax för att dra sej till jobbet och göra lite nytta !

Vi höres !!

Ha en underbar fortsättning på er dag !! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0