packat och klart

Idag har jag varit in till stan och handlat present till Therese och så köpte jag en till kjol så nu ska jag NOG inte behöva köpa mer kjolar för den här sommaren :o) hihi ! Jag fick även sällskap av Helen och Filip på min lilla shoppingtur, vilket var väldigt trevligt ( sällskapssjuk som jag alltid är :o) * tack för sällskapet underbara fina Helen & Filip ! * 

Sen hem och fixa lite och så har jag hunnit med ett träningspass i form av 30 minuter spinning och 30 minuter styrketräning. det var så mycket folk när spinning var klar så jag tappade lite gnistan plus att jag inte är så glad i alla killar/gubbar som glor på en...
 
Väl hemma igen så blev det lite pasta och köttfärsås, åååå så gott det var ! Och så har jag packat väskan, skrivit ut biljettbeviset, lagt fram kläderna som jag ska ha på mej, laddat kontot så det finns lite pengar att röra sej med, satt mobilen på laddning, likaså MP3 spelaren sitter på laddning och klockan är satt på 06:00 så nu återstår bara att lägga sej, får verkligen hoppas bara att vädret är snällt i morgon så man får lite sol och varmt och gött, håll tummarna för oss !

Hoppas ni alla andra får en underbar dag i morgon, sov så gott !


KramKram

Kommentarer
Postat av: Therese

LÄngtar tills du kommer!

2009-05-05 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0