rosa,rosa, rosa

Idag har vi varit ute och shoppat,  jag har fått en ny mobil ( den är rooosa :o) det är en Samsung TouchPhone, se här...






En rosa bikini ( den är köpt på Stadium :o)



En rosa vattenflaska ( oxå den från Stadium :o )



Som ni kanske märker så jag har fått en rosa-period, vi var även på Dormy ( det är en golfbutik här i göteborg ) där jag såg en jätte fin rosa kjol men jag kunde inte förmå mej att köpa den oxå,det får jag göra nästa gång vi åker dit istället .

Men mobilen är jag stört nöjd med, nu bara längtar jag tills i morgon då jag kan få börja att använda den !

Vad gör ni andra idag då ?=) Hoppas ni har det riktigt bra där ute med vad ni än sysselsätter er med :o)


KramKram !


Kommentarer
Postat av: Therese

Rosa är alltid bra!:) Snygg bikini

2009-05-03 @ 18:09:01
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Linn

Å vilken härlig shopping. Gillar bikinin med matchande flaska. Själv är jag inne i en köksshopping-period. Köper bara snygga och onödiga grejer till köket. I klädväg hittade jag den sötaste femtitalsklänningen från Vila, vit med små marinblå prickar. Blev helt till mig. Kommer att köra den med mina svarta champangeklackar till. Sååå nöjd!

Kram!

2009-05-05 @ 21:03:14
Postat av: Jenny

Tack gumsan ! Ja,köksinredning kan man verkligen hitta huuuur mycket som helst, de är riktigt roligt ! ÅÅå,din klänning låter jätte fin och du är ju sååå söt i dej själv så jag kan verkligen tänka mej att den sitter som handen i hansken på dej !=) Kraam på dej !

2009-05-06 @ 21:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0