Smyckeparty

Igår var jag hembjuden till Helen på smyckeparty och det var sååå mycket fint att titta på och min lilla lista bara växte och växte så det blev att skriva om den och korta ner den i slutet,haha! Men jag köpte halsband,smycken och pärlörhängen, dom är jätte fina och jag är verkligen super nöjd med dom ! Jag är ju egentligen inte så bra på att komma ihåg att ta på mej såna saker och är heller inte så värst skinkig med det heller men igår fick man verkligen en ny gnistra att man vill se lite extra kvinnlig ut och även få känna sej lite extra fin även om det bara är en vanlig dag i mitt i veckan.

Vi var ganska många oxå så det var jätte kul ! Så nu är det bara att vänta in mina smycken :0)



Nä,nu måste jag få i mej lite frukost sen måste jag stryka åka och handla kattmat, sen är det dax för jobb så vi hörs senare ! Jag lägger in en bild på alla smycken så fort jag har fått dom . 

Hej så länge ! 

Kommentarer
Postat av: emma

hahaa ja de e inte alltid kul å va kund i min butik:) fast bättre när vi skrattar än när vi skäller;)

2009-05-08 @ 10:35:16
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0