sömnsvårigheter

Nu sitter jag här klockan är snart 1 på natten och jag har fortfarande inte somnat, illa illa ! Vetskapen att man ska jobba till klockan 15 i morgon gör ju inte saken bättre heller.. Så jag borde verkligen stänga ner datorn och krypa under täcket istället, men jag är verkligen inte trött heller och då är det ju omöjligt att somna...ååå attans oxå !

Undrar om man ska skriva en inhandlingslista för i morgon då när man ändå är uppe ???? Hmm, nä jag borde verkligen sova !!

Ja,det får jag göra i morgon för somnar jag inte nu så kommer jag inte vara trevlig i morgon, det kan jag lova !


Hoppas  ni andra sover riktigt gott !


Gooood Naaatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0