Spiiining !

Efter en veckan slöande i soffan så är det verkligen nya tag som gäller ! Så idag blir det först en träff med min P. tränare Fredrik och sen 45 minuter Spinning. Men samtidigt så kanske man behöver några dagarns brejk i bland just för att komma tillbaks...  för förra veckan var jag överdrivet trött i flera dagar, men och andra sidan så är det ju inget försvar..... men men nu är det som sagt nya tag och ny vecka.

I morgon har jag tänkt att pröva på BodyCombat, då gäller det att slåss för kung & fosterland ! Meeen så kul det verkar vara plus att man måste ju pröva olika träningsvarianter, eller hur ?!  Hihi...

Nu är det bara 1½ vecka kvar tills jag ska åka hem till mitt älskade Stockholm, åååå så jag längtar !! Så den veckan blir inte så mycket träning eller jo, jag kommer hinna med 1 eller möjligen 2 pass innan jag sticker sen blir det att promenera så mycket som möjligt ( haha får se hur det blir med den saken=)

Nä,dax för lite frulle ! Ha en underbar dag everybody !


Kommentarer
Postat av: emma

haha hoppas att veckan går fort!

snart e du här å då ska vi sabba allt va träning heter:) ja å åsa har precis bestämt att vi ska dricka massa vin vi tre å bli helt fantastiska :)



de du skrev till mig e så sant! de e faktiskt först när man "vart ifrån varandra" som man vet att man e polare på riktigt:)

kram på dig tjejen snart ses vi å då jädrans smäller det:)

2009-05-19 @ 02:21:35
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0