The Dooo day !!

Äntligen har den stora dagen kommit som jag så länge har gått och längtat efter !!! Väskan är packad, jag är ny duschad, stylad, sminkad och sååå klart påklädd ! Så jag ska faktist börja drar mej in till stan för att möta upp Ia för en fika och lite tjejsnack och klockan 12:02 sitter jag på tåget som ska ta mej upp till STOCKHOLM !!

Den här helgen är väldigt förbokad med träffar av gamla klasskompisar från förr, kusinträff och morsdagsfirande. Så klart kommer kamran följa med troget under hela trippen så ni andra oxå får se vad jag har hittat på för skoj !

Mattias kommer komma upp på Söndag eftermiddag så det ska bli jätte kul, då blir det grillning och massa annat gott !

Vi hörs och sköt om er så mycket !!!

Love you all !!

Pöss & Kram !


Kommentarer
Postat av: emma

hahah ja för ja har så mycke pondus ?!:)

skönt att vi kommer kunna ses utan att du gör i brallan...aha de e därför du har så jävla mycke kläder me dig;)

2009-05-27 @ 13:57:31
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0