underbara kväll !

Just nu så sitter jag och dricker lite vin och känner lukten av nyklippt gräs, guuud så gott det luktar, det luktar FOTBOLLSPLAN, HAHA , Gammar fotbollsspelare som man är !  :o) .'¨
 
Så  i kväll ska vi grilla och jag ska försöka göra min berömda/ icke-berömde potatisgratäng får bara hoppas att den inte blir lika torr som den jag gjorde förra gången, önska mej lycka till !

Mattias är ute och klipper gräsmattan, jag tyckte att de kunde han gott göra eftersom jag säkert kommer få klippa denna jäklans gräsmatta ett X antal gånger under denna sommar :o)

Solen skiner och det är riktigt skönt ute, vinet har oxå börja kicka in lite, gott när man känner sej då där varm inombords,hehe ! Jag älskar viiin,det är den bästa starkelse-drycken som finns !  

Nä,dax för att börja förbereda potatisgratängen så jag får skriva lite mer senare, !


Hej så länge !

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Mums med potatisgratäng!



//



www.alexandrastyle.se

2009-05-10 @ 11:27:44
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: www.alexandrastyle.se

Roligt att du gillar min klädstil =))



Klart jag titar in här, absolut....! Kommer göra det ofta!!!



//

www.alexandrastyle.se

2009-05-10 @ 12:17:40
URL: http://www.alexandrastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0