undrar vad som händer idag då ???

Just för tillfället befinner jag mej fortfarande på jobbet och längtar hem som en tok ! Men det är bara 5 timmar kvar, sen får jag åka hem till min älskling, lääängtar, läääängtar ! Men innan dess så måste jag komma på något som vi ska göra och jag med min fantasi är ju inte det lättaste, några förslag kanske ??  Jag kanske ska börja med att ta en dusch och sen får man utgå därifrån, låter det som en bra början tro?? Ja,jag tro det... Jag får återkomma med vad planen blir efter duschen,haha !

Efter jobbet ska vi i allafall iväg och storhandla eftersom Mattias drar iväg till Norge i morrn,får verkligen hoppas bara att han inte behöver vara borta i 3 veckor för det är så fasligt länge det ! Men mer om detta i slutet av nästa vecka, så än så länge är det bara 1 vecka som gäller.. Hmm,undra vad man ska handla då ??? jag måste sätta mej ner under dagen och ta en funderar så man inte står där på Coop sen och ser ut som ett stort  " ? " .... Jag hade även tänkt att vi kanske kunde grílla ikväll för nu verkar regnet gett vika och farit österut så dom kan ju vänta sej tonvis med sådant i Stockholm resten av dagen,hahahaha skadeglädje ( den enda sanna glädjen) ! och det stämmer ju :o)

Vad gör ni andra en Lördag som denna ?

Shit,vad jag längtar upp till gymmet oxå ! men tyvärr hinns det inte med denna helg eftersom jag jobbar så länge idag och dom öppnar så sent i morgon... Aja, på Måndag ska jag göra spinning igen, läääängtar som en toook !  =)

Ha en underbar Lördag friends and family !

Pöss & Kramiz på er !

Kommentarer
Postat av: emma

hahah ja de e tur... han hade nån gammal lur utan pengar på hemma, så han ringde först 112 hahahah dom la på i örat på han....

btw va nog inte chaffisen snäll mest ekonomisk! hahaha de roliga e ju att du känner "min vän" hahahah (nu blev du väl allt bra nyfiken va?!;)

2009-05-09 @ 10:02:13
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0