utmaning !

Jag har blivit utmanad av Therese och då måste man ju anta den !






Berätta 7 saker om dej själv .....


*
Jag är punktlig ( hatar att komma försent till vad det än kan vara ) !

' Jag är ÄRLIG

*Jag är en sann romantiker, älskar myssiga hemmakvällar tillsammans med min Sambo !

* Jag är Givmild

* Jag är Glad  ( nästan jämt )

* Jag är Pedant & Ordningsam ( Jag HATAR smuts och stök runt omkring mej ! )

* Jag HATAR GRÖTT !
 


Jag skulle dock kunna fortsätta i oänderlighet men eftersom det bara var 7 punkter som gällde så antar jag att dessa 7 är dom viktigaste i mitt liv .


Då antar jag att jag ska skicka vidare Utmaningen, så jag utmanar

Emma. G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0