Vaknat på fel sida av sängen kanske ???

Idag är jag inte på mitt bästa humör, suuuck ! ska det bli en sån där dag igen som man går och irriterar sej på allt och alla och då man känner att man hellre skulle vilja ligga under täcket och hoppa över dan helt ?? Jag somnade väldig sent igår men när jag väl hade somnat så sov jag som en stock och vaknade gjorde jag av mej själv, så jag kan ju knappast skylla på nån annan... Men just nu känner jag verkligen att en boxningskudde hade varit på sin plats, men tyvärr har boxningen uppehåll nu för sommar´n och startar inte förrän i höst igen och gå upp till gymmet och slå till någon annan är väl inte heller att tänka på va???

Idag jobbar jag förövrigt till klockan 3 sen ska jag hem och kasta upp mina fossingar i soffan, för det är det enda jag har lust att göra . Vi har tänkt att grilla ikväll och jag har ju kommit in i mitt nya marinad recept så det kommer säkert bli jätte gott även denna gång, för jag lovar att köttet blev riktigt jäklans gott sist !!

Får bara hoppas att humöret kommer tillbaks tills jag har slutat så inte min stackars sambo får sej en avhyvling lagom till grillningen, hahaha ! Nä då älskling,jag lovar att vara snäll !

Nä,dax att dra vidare!

HoppHopp!

Kommentarer
Postat av: emma

moahahaha ja e skyldig till den sena kvällen :)

2009-05-21 @ 23:01:25
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0