Vänskap

Nu har jag precis avslutat en timmes samtal med Emma, Emma är en nära vän från home och vi har gått i samma skola under flera år och har massor av gemensama vänner.

Appropå vänner så kan jag säga att jag är verkligen förvånad över att man har så många vänner kvar där uppe som man har, det hade jag faktist ingen anning om att jag hade.

Jag har alltid haft en stor vänskapskrets med mycket blandat folk och jag trivs otroligt mycket med många människor runt omkring mej, så har jag alltid varit. Även när jag bodde uppe i Dalarna så umgicks man i stora gäng men när man gick ur församlingen och flyttade från bygden så försvann stort sätt alla förutom Therese och Micke, vilket jag är jätte glad över för där vet jag att det är sann vänskap som aldrig kommer försvinna.

Nu ska jag ju snart upp till storstan och då kommer man få träffa massa folk som man inte har träffat på 10 år säkert och det kommer att kännas jätte pirrigt och lite närvöst men såååå otroligt roligt, jag har verkligen saknat alla dessa människor och dom har varit så stor del av mitt liv under under så länge fast på olika sätt.

Dom personerna som jag ska träffa är Emma, förhoppningsvis Cicci och Ylva och Tessan,dessa 3 var dom som jag festade mest med under Gymnasiet och vi gick i parallklasserna med varandra förutom Tessan som gick klassen under oss men under samma inriktning som oss. Sen ska jag träffa Sara, Sara och jag spelade i samma lag under min tid i Nackadala AIS, hon var vår målvakt och henne har jag inte heller träffat på 10 år så det ska bli jätte kul att äntligen få träffa henne igen ! Sen ska jag träffa mina kusiner och lite annan släkt, det kommer bli sååå bra !!!

I Augusti ska jag upp till Sthlm igen för att jag är bjuden på Emmas 30 årsskiva och då kommer man få träffa massor av gamla ansikten som man inte har sett sen högstadiet och Gymnasiet, det kommer kännas som Julafton och man kommer bli helt spirad av allt folk som man inte har sett på hundra år, åååå så jag längtar dit !!

Men vad jag ville komma fram till är att ALLA mina vänner som jag har och har haft har verkligen betytt så jäkla mycket för mej just för att dom får mej att må så bra och för att dom just är mina vänner, jag skulle inte vilja byta bort nån av dom för nånting i världen !

Nä,dax för en dusch och sen krypa ner i sängen=)

Sov gott !

Kramar i massor till er alla som finns där ute !

Kommentarer
Postat av: emma

tack för samtalet de e alltid lika trevligt! å du ja tror att de va drygt en timmes samtal:)

de ska bli så jädrans kul å träffa dig!!!



2009-05-16 @ 00:48:40
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: victoria

hej på dig! Jag har frågestund jusst nu på min blogg:) skriv gräna en fråga eller flera :)

ha en bra dag. Kram :)

2009-05-16 @ 10:25:06
URL: http://vctorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0