Vardags städning & Lunch på stan

Tack snälla söta Emmiz för ditt jätte fina inlägg, tack för att du tror på mej och för att du finns där det ska jag aldrig glömma bort !

Idag vaknade jag ganska tidigt men ändå skapligt utvilad trots att jag somnade efter tolvslaget och vaknade strax efter 7  och jag mår lite bättre idag än vad jag gjorde igår, det är konstigt vad en nattsömn kan göra mycket ibland ! Nu på förmiddan ska jag vardagsstäda lite i form av damsugning, skurning av golv, damma och göra rent i badrummen sen blir det att göra sej i ordning för att åka in och luncha med Emma, det var jätte länge sen vi sågs nu så det ska bli jätte kul, plus att hon tränar lika mycket som jag gör nu så det ska bli jätte spännande att få se vad som har hänt med hennes underbart fina figur ! Jag kan tänka mej att det har hänt jätte mycket !

Jag ska även försöka hitta någon passande present till Therese & Mickes dotter Mira för hon fyller 1 år i övermorgon och ska det hinna komma fram tills dess så måste jag nog skicka iväg det senast i morgon i allafall och så måste det ju vara en present som får plats i ett kuvert så jag antar Therese att du vet vad din underbara fina gosigos dotter kommer att få,haha ! Aja,du vet ju att jag är sämst på att hålla såna här hemlisar så det kommer ju inte som en större chock för dej  * ASG * !

Nä,dax att sätta igång om jag ska hinna med allt innan klockan 12 !

Ha en underbar dag mina kära underbara vänner,jag älskar er sååå mycket !!! 

Pöss & Kramizar till er ALLA !


Kommentarer
Postat av: emma

haha vi tulinge brudar finns alltid för varandra :)

2009-05-25 @ 22:57:44
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0