1 Advent !

Eftersom jag har lovat er lite bilder på hur det blev här hemma efter all pyntning så tänkte jag bjuda er på det nu, dock har jag inte bytt sängkläderna än utan det tänkte jag göra idag så fort Mattias har gått upp ur sängen..



Men i vardagsrummet ser det ut så här och det är ju där vi mest hänger så därför har jag lagt ner lite mer jobb där ute, i dom andra rummet är det bara ljusstakar i fönstrena och sen inget mer  ...











Så här blev en av advetsljustakarna som jag gjorde,vad
tycks ??




Och så här blev det andra ...





Helheten blev så här ...



Och i det lilla fönster i köket blev det så här...




Så,det var nog allt som var värt att visas .

Idag ska vi hem till Mats på någon överraskning, vi gissar på att det kanske blir en vända till Liseberg och lite julmarknads-tittande men det återstår att se.


Trevlig 1 Advent på er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0