Allmän Info

Helgen har varit lugn, i Lördags så var vi ute och åt med några kompisar på en mysig resturang inne i stan. Dock tog det en bra stund innan vi hittade ett ställe där det fanns bord eftersom det var Lördag kväll så var det fullsmockat av folk överallt men det gick till slut. I går var vi iväg och hjälpte Lisbeth att packa ner hennes grejjer för hon ska flytta idag, jösses så mycket skit hon har !!

Idag är Mattias där och hjälper henne igen med en massa grejjer, jag själv ska på den andra intervjun idag hos det där Mediaföretaget som jag var till förra veckan så får se hur detta går nu. Jag hoppas att jag kan få det så det blir lite ordning och reda här hemma igen.

I morgon ska Mattias till Norge på brandövning och hjärt-och lungräddnings kurs och jag ska träffa jobbcochen igen för näst sista gången ( hoppas jag ! )

 På Onsdag kommer Catta & Alwin hit på lite fika och allmänt häng, så det ska bli trevligt !

Jag måste faktist säga det att ( som ni kanske har märkt ) att jag har tappat suget att blogga, jag känner mej nästan rädd för detta just nu och min glädje och förtjusning över detta är så gott som bortblåst, men jag ska göra mitt allra bästa för att komma tillbaks igen, det lovar jag !

På återseende !

Kommentarer
Postat av: Therese

Lycka till på intervjun vännen. Jag älskar när du uppdaterar bloggen... men samtidigt ska du aldrig känna dej tvungen att göra det. En bloggpaus kanske vi alla behöver ibland. Kram

2009-11-16 @ 12:10:31
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0