Det snööööar !!

Ja,det är sant !! Det snöar verkligen ute !! Ååå så jag hoppas att det får ligga kvar ett tag nu ! Förutom att sysselsätter mej att titta ut igenom fönstret  större delen av dagen så har jag sökt lite fler jobb så får se om någon nappar ! För övrigt så ser kvällen ganska lugn ut, det kommer massa bra på tven som jag ska se så jag tar inga samtal mellan 19:00 - 22:30 men sen är det fritt fram och ringa om det så skulle önskas !

Mattias ringde förrut också och var lite halv förskyld så får se om han pallar resten av veckan, får hoppas att han gör det i allafall !

Vad resten av veckan har att erbjuda återkommer jag med !


Jag hoppas för övrigt att ni alla har/haft en riktigt bra dag och får en fortsatt trevlig kväll !


Kommentarer
Postat av: emma

tack min fina! de betyder mycket för mig ska du veta! framför allt tycker jag att de e skitkul att du vart rädd för mig ;)ja som e så snäll hahah

2009-11-10 @ 16:28:33
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0