En dag som har gått i ett !

Idag har jag hållt mej sysselsatt hela dagen, på förmiddan var jag iväg och handlade mat och lite annat gott till kväll som kan tänkas viljas ha, sen hem och storstädade, tvättade sängkläder och strök. Så nu luktar det så gott här hemma och det skiner blankt ! Till kvällsmat har jag planerat att göra köttfärspaj och fetaostsallad, får bara hoppas att jag inte misslyckas med det bara för då blir det att äta korv och makaroner,hehe ! Ikväll ska vi ha en riktig myskväll med film och godis, gott gott !

Mattias har varit och hjälpt sin mamma igen med lite av varje så han kom hem alldeles nyss, så nu har vi hela kvällen som vi bara ska mysa och ta det lugnt.

Jag har sökt ett till personlig assistent- jobb också så jag hoppas att dom kommer att höra av sej snart !!

I helgen vete tusan vad som händer, det visar sig ! Nä,nu ska jag försöka leta fram ett bra köttfärspaj-recept...




whish Me Luck !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0