En riktig super dag !

Idag har jag haft Helen & Filip här som har hållt mej sällskap och vi har ätit lunch och pratat om allt mellan himmel och jord, det har varit super mysigt ! Helen var så otroligt snäll  har hjälpt mej att sytt ihop ett hål i min jacka och gett men lite städstips angående min diskhon,haha! Hmm,ja till och med jag behöver det ibland !

Efter lunchen ringde en tjej från en rekryteringsfirma som har hand om personliga assistenter så på Torsdag så ska jag på en ny intervju i Västra Frölunda men personen som jag kanske får ta hand om bor i Backa, guuuud vad jag hoppas att jag kan få det, det hade varit helt underbart !!!

Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas att detta går vägen !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0