en strimma ljus i tunneln !

För ett litet tag sen så ringde killen från mediaföretaget och berättade att han och hans kompanjon ville att jag skulle komma och jobba för dom i början i Januari, kul va??!  Men nu är det också så här att jag ska på en till arbets intervju i morgon för det här Personliga Assistent företaget som jag berättade om igår, så jag lovade att återkomma till han på Mediaföretaget i morgon efter intervjun och meddela hur jag kommer att göra. Men det känns nu att saker och ting börjar att lossna och att jag kanske inte kommer att vara arbetslös så länge till,det hade väl varit helt fantastiskt roligt, eller hur ??!

För övrigt har jag inte gjort något speciellt idag utan mest legat i soffan och kollat på tve, sen har väl inte vädret varit det roligaste heller så man har inte kännt sej så sugen på att gå ut...



Nä,dax att återgå till soffan och tven !

Heja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0