filmmys !

Så där ja,nu har jag bunkrat upp inför veckan som kommer så man klarar sej med diverse förnödigheter !

Ikväll ska vi filmkväll och äta pizza tillsammans med Catta & Martin, det ska bli riktigt roligt ! Det var riktigt länge sen vi hade det nu så det är verkligen på tiden ! Det var egentligen meningen att Catta och Martin skulle ha en one-or one dejt själva men valde istället att umgås med oss, vilket jag tyckte var ett ypperligt val !

I morgon åker Mattias tillbaks till Norge igen och jag ska hem till Helen på smyckeparty och resten av veckan ska jag fortsätta att tampas med jobbsökandet. ÅÅÅ, jag hoppas såååå att det lossnar snart ! Jag menar,hur svårt ska det vara egentligen att få ett jobb som personlig assistent nu när jag faktist har jobbat med det dom senaste 3 åren ?! Det borde väl för tusan inte vara sååå jäklans svårt !!

För övrigt idag ska jag ta det lugnt pga att armen gör apont och jag känner mej allmänt hängig, men det ska nog släppa snart .

Nä,dax för dusch och sen lunch !


See Ya !


Kommentarer
Postat av: emma

hihih har du ont i armen efter nöff-sprutan? ;)

va bra att matias åker till norge imorn då kan vi pratas vid i morn:) ja ringer dig när ja kommer hem från jobbet,när jag har ätit å e trevlig igen :)

2009-11-21 @ 21:50:00
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0