Julstök !

Idag har jag roat mej med att städa och julpyntat hela huset, eller i allafall vardagsrummet och köket men det är inte riktigt färdigt än så ni får vänta med att se bilder tills i morgon,jag hoppas det är okej !?

I natt kommer Mattias hem igen så det ska bli trevligt med lite sällskap. Den kommande helgen kommer att bli lugn ( tror jag ) vi ska eventuellt bort med Mats på något spännande på Söndag men det är visst lite hemligt än så jag får vänta med att berätta vad vad vi ska ut på för skoj.

Lisbeth kommer hit lite senare för att hjälpa mej med köksgardinerna som behövs sprättas upp för jag vågar inte göra det själv i fall jag skulle lyckas ta sönder dom på något sätt, tror mej JAG skulle lyckas med det !

I morgon måste jag till IKEA ( och eventullt Hemtex ) och jaga lite ljus som kan passa att ha som advetsljus för jag har tänkt att ha lite annorlunda i år, alltså inte det tradionella som man brukar ha med adventljusstake osv utan jag har två stycken koppar tallrikar ( tror jag dom heter ) som jag tänkte lägga massa mossa på och sen sätta fyra stycken ljus på den, men det förutsätter att jag hittar RÄTT FÄRG och RÄTT MODELL på dom för att det ska fungera... Hahaha ! Ja,jag vet jag är lite skadad när det gäller sånt men det är faktist en del av min ljuva charm,eller hur Helen ??!

Nä,nu ska jag gå ner och ta hand om tvätten som precis blev färdig !


Jag hoppas ( som vanligt ) att NI alla där ute får en fortsatt trevlig kväll och en underbar 1 Advent !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0