rulle,fullrulle !

Idag är fullsmokat av grejjer att göra, jag kom precis hem ifrån att ha varit och lämnat bilen och lämna på Peugote för att dom ska installera en motorvärmare, sen ska jag gå ner till Vårdcentralen och hänga på låset så man får den där jädra nöffnöff-sprutan ( fast innerst inne så vill jag helst slippa ) eftersom jag och sprutor inte riktigt går hand i hand men jag ska göra mitt absolut bästa för att stålsätta mej riktigt ordentligt, så ska det nog gå bra !

Efter sprutan ska jag åka hem till Helen och umgås med henne och pojkarna, det ska bli riktigt trevligt !! Det känns som det var ett bra tag sen nu vi träffades ( jag ska föresten hem till henne på Söndag också för då är det smyckeparty, trevlig, trevligt ! ) Då kommer även hennes moster, mamma och lite annat folk som man har lärt känna genom åren.

Mattias ska hem till sin mamma igen för att fortsätta att hjälpa henne att komma i ordning i sitt nya hem, vi var till IKEA igår och kollade ut lite nya möbler till henne, det ska bli otroligt spännande att se vad hon kommer att välja !

Så,det var denna dag de ! Nu ska jag gå och käka lite frukost, duscha och sen gå ner till Vård Centralen, önska mej lycka till !

Ha en underbar dag allesammans !


Kommentarer
Postat av: Therese

Vi ska ta sprutan ikväll. Får väl se vem av oss som mår sämst imorgon:)

2009-11-19 @ 09:57:15
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Helen

Tack för ditt besök idag, lika kul som alltid när vi ses! Hoppas det går bra för dig med sprutan nu, hörs lite senare! Kram

2009-11-19 @ 15:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0